torsdag kväll

Såå då var veckan snart slut igen o dax för helg. härligt! Tiden går fort fort fort nu. hinner ju knappt med att tänka ny vecka förrens den är över.. ikväll kommer Jenny o Chloe hem. de har blivit försenda som sjutton så jag o Brock ska åka ner till LA o hämta dem. åker mest med för att vara sällskap o stöd om han blir trött. hoppas inte hehe.. för jag är redan liiite tröttis. men men;) det löser sig alltid. blir kul att de kommer hem, är tyst o tomt här utan lilltjejen.

Innan ikväll har vi haft veckans photoshop class. TJOHOO! so much fun- not. men men. va sjutton. fast på sätt o vis är den kul, det är kul att vi går allihopa på klassen, jag kristin o tina o så hannes. men själva kursen känns meningslöst. läsa bok o förlja instruktioner känns som att jag kunnat länge... :P men blir ju i alla fall en social stund:D

Annars har inte mycket nytt hänt.. jag o kristin var på stan o låtsades genomgå en svensk fika. blev latte o en god baguette på ett nyfunnet ställe. Mumma:) va härligt att kunna sitta ute i solen o njuta en stund. sen lyckades vi ju så klart göra ett dumt stopp på shopping-gatan. MEEEEN! vi lyckades komma därifrån utan kassa- båda två! listan av att vilja ha o måsten blev ju dock längre. undra om den någonsin kommer vara tom?

Tror redan, eller vet redan att jag har litta bekymmer med att få hem vad jag har. men visst kan man väl skicka kartonger o betala för en väska extra.. hihi man får inte vara dum!

Nu ska jag utnyttja min extra vakna tid till att plugga. stort plus tycker jag!! ska åka neråt om ungefär två timmar, så lite borde jag ju lyckas få klart kan man ju tycka....

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0