sura bilar

Har provat en nyhet idag.. ahlgrens sura bilar. storan o svågge hade med sig det till lilla mig när de kom. var ju bara tvungen att prova. eftersom kristin den lilla loppan redan provat passade jag på att inviga påsen med marie idag. vet ju inte riktigt om det var någon speciel hit. smakade lite mer som sura s tror jag. dom som är lite mer foamiga i rosa o grönt. dom e ju visserligen goda, men tror att bilar ska smaka bilar mer.. 

Marie kom upp hit för att käka lunch sen fick vi pluggat lite o sen hann vi med middag också. finfint:) mat är ändå npgot livsnödvänfigt har jag hört. tror dessutom vi har hittat ett nytt stammis hak. ett panini ställe två kvarter från state. jesus va gott. smakade mycket delikat o fick lite känslan av en sveirgefika. blir gött sen o sitta ute med på dreas uteservering:) 10 + poäng måste jag säga. tragiskt bara att man ska hitta diamanterna så sent. men kanske lika bra det, aksnke inte såkäckt att leva på baguetter i ett år....

Nu ska jag bege mig till kristin. hon lämnade mig innan idag. men tro inte att hon kommer undan haha. jag jagar allt upp henne:P kan nog kanske bli en filmkväll igen:P

ha det fint! shipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0