snörvel o snyt

Ingen rolig springbreak här inte. både jag o Kristin lyckades bli förkylda som attans redan i lördags kväll. bra jobbat.. jojo blir väl så när man tillåter korppen att slappna av. Så än så länge har det varit lugnt. Vi gjorde dock en bra start o var nere hos marie o mjukis i ventura o hälsade på i lördags. gick o kikade lite i shoppingmallet o käkade lunch. mumma:)
sen när vi kom hemmåt här blev det inte så mkt gjort mer än att jag faktiskt fick städat.. hej o hå. sen fick vi belöna oss med andra avenyn på svt.se. WE LIKE ALOT:) hihi. Vilken tur att svt finns;) 

I söndags var vi mest döende hela dagen o kände oss som sjuka män- väldigt ynkliga:P BOMBFÖRKYLDA var benämningen.. men va ganska skönt det med o bara få vara. försökte få lite läst i min bok för skolan.. fick ju iaf lite gjort.

Igår var det dags o jobba ett par timmar på morgonen. fick ägna min dag åt strykning. fiiiina grejor. O sen kom dom o ladagde telefonen och internet där uppe hos familjen. tickelitack. sen blev det neråt i tempot igen men fick en sista uppswing o så kom jag o krisitn iväg med den lilla trucken på lite ärenden. kvällen ängnades mest åt brevskrivning o filmtittande med tilhörande chips. Ja visst! 27 dressses. Har ni inte sett den så skynda skynda. en sån där toppen fin tjejig film.

Idag blev det jobb igen. o tro det eller ej.. men strykning blev det med. men blev klar idag i alla fall. gött. sen fick ja städat av hela lägeneheten där uppe o pillirillat lite. värsta städ-damen nu..!

Nähä.. nu är det dags för KAFFE kaffe kaffe:) tjing o hej


Kommentarer
Postat av: Biggie

Lillan!
Hur ska man kunna veta att du bloggar om du inte säger något? VIlken tur att Kristin avslöjade sin blogg, där fann jag en länk som gick hit!

Nu kan jag ha "koll" på dig! Ha ha ha!!

Saknar dig! Puss på dig

2008-04-02 @ 08:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0