powerwalking ;)

jaha ja. idag har man varit uppe med tuppen. nu gör jag o j ett nytt försök till motion. haha får se hur länge det håller denna gången. en dag och första dagen avklarade i alla fall;)

nu är det bara att ladda om. fixa det sista med skolgrejorna innan det är dax att trampa iväg.. har till och med varit så duktig att jag slängt in alla min tvätt nu. var på tiden kan ja lova! men nu då.. kanske är på väg till ett normalare bättre liv :P vem vet. helgen var i alla fall nyttig. fick mycket bra gjort. gäller bara att inte sagga mer nu innan terminen är slut.. kämpa kämpa kämpa:)

sen efter skolan slutar så är det väl en typ två tre månader kvar för mig här.. ska passa på att njuta då. men kommer väl klättra på väggarna. alla andra åker ju hem o inget plugg. jisses.. men men. en sak i taget!!

kaffeintag!! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0