oväntad vändning..

blev ingen tripp till LAX inatt. j hade ringt igen o de hade behövt landa på vägen.. de kom inte till LAX förrens tidigt i morse o kunde därför åka till flygplatsen här i SB. så i morse vid halv nio kom de. kul o se dem igen. har inte gjort så himmlans många knop idag, men C var väldigt pigg i morse precis när de kom. vi hann med en sväng om med dockan på prommenad till parken o så. roligt att få börja leka igen ;) sen blev det lunchdag o sedan däckade de två ganska rejält.. hihi sysselsatte mig o sen fick jag äntligen upp dem ur sängen vid fem i eftermiddags :P försökte hålla ett par konversationer i försök att få upp J innan men misslyckades totalt o fick bara mummel till svar.. hihi :)

Ikväll har vi käkat lycklingsallad o nu sitter jag återigen här fr att plugga. men får inget gjort ikväll alls. sugen på att sätta på en film på datorn o somna gött. får nog bli så- en tidig kväll. känns som att jag kan koppla av mer nu- hann ju bli klar med allt;) hehe

sooo long captain- kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0