Kaffe o plugg- Skål

tjena.. min troligtvis mycket roliga helg har tagit sin början.. jobbade hela dagen igår plus kvällen. var riktigt effektiv när jag fick lagt Chloe o gjort klart nästan två av mina skolgrejor innan J&B kom hem. härligt!! vilket då resulterar i att jag har mer tid att göra meeeeer o fleeeeeer skolarbeten idag och imorgon. så tro inte att det är över!! än ser vi inte slutet! såå jaa jag hade en mycket givande fredagskväll ihop med mina böcker och min dator. fast ja ska inte klaga, innan det var dags för att sova gjorde jag och C ett litet resturangbesök med Tinas gäng. Mycket trevligt. C tyckte även hon att "OJ vilket party vi kom på Frida". Ja visst.. behövs inte mycket för att gjädja en liten kropp. små hamburgare, french fries och en piratkopp med mjölk- värsta höjdarpartyt!! :D

såå. nu ska jag återgå till min filmanalys. toppen. undrar hur många kannor kaffe jag kan få i mig på en dag? kan nog bli förskräckligt många om jag ska orka hålla fokus heeeela dagen.
 
så skål o hej! nu tar jag min andra kopp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0