gjort nått..

sååå. då har jag fått gjort något.. är inte helt nöjd dock, men fick fram mina få pysselgrejor o fick gjort ett kort iaf.. o snart börjar det en film på tv. får väl bli en tråk slappo dag.. o min kristin! hon ville inte svara i sin telfon. såg nu på hennes msn att hon tappat mobilen. usch hjärtat! INTE bra. jaja lägger upp en bild på mitt kort iaf.. :) inte världens snygaste men har ju inte direkt så mycket pyssel här, allt är hemma o väntar på mig:)) längtar sååå!! o få sitta med min ås o bara pyssla o scrappa heeeela dagarna.. love you sis!!

hej so long- ska fortsätta med att vänta på filmen ;)

image5

Kommentarer
Postat av: Storan

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiint Lillan!! Ja minsann, tänk när vi kan sitta och knepa ihop!!! Åh va mysigt!!! Längtar!!

Kram på dig!!

2008-04-14 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0