friday- chloe-karamell day, saturday- marie day!!

tjohoo.. helg IGEN! tiden rusar fram, galet!! sitter o försöker få pluggat.. FÖRSÖKER! men vet inte vart jag ska börja... strängt. men men. allt kommer ju att ordna sig. tror att jag kanske behöver lite mer press:P hihi. ganska långt till inlämningar nu. problemet är bara att jag har typ tre, fyra samtidigt :S..

annars är allt toppen.. marie kommer snart uppåt här. var väldigt läääängesen nu.. känns konstigt. men kul att finally få träffa henne!! :D blir nog en chipoltle kan ja tro. mumma! sen ikväll/eftermiddag kommer matte o carro. blir kul! trpkigt bara att jag har så mkt i skolan samtidigt. de kommer vara här i typ tre veckor så lite borde ja väl lyckas umgås med dem. har tittat upp nu att vi kanske kanske kan åka på whale watching imorgon. vet inte om det är något mina gäster vill hehe, men jag vill iaf!! ;) får väl se vad de säger om saken senare!

igår hade jag verkligen en toppen kväll. hade chloe heeela dagen o på kvällen tog jag med henne på tivoli. O Herre Gud! sååå lycklig. o sååå många varv på hästkarusellen- hästkaramellen. "mera karamell mera karamell"!! käkade pizza, chips o sockervadd. gott! första gången hon smakade sockervadd:) Behöver jag säga att det var kleeeeet överallt? hihi lilla goingen. avslutade kvällen med en tur i pariserhjulet. så fint fint o HÖGT. sen ville vi inte riktigt åka hem, måste säg att jag kände mig lite som en dålig nanny som hade henne ute till halv elva... men jag kunde ju inte låta bli när hon var så duktig o glad heeeela kvällen. så stolt i bilen på vägen hem, "åkt karamell åkt karmell, måste visa mamma"! kan säg att det tog inte lång tid innan ögonen slocknade när vi kom hem till sängen. 
 
måste nog tillägga att jag idag, efter 3658 varv på "karamellen" igår har lite rubbat balansinne. USCH! känns lite gammalt o hemskt..

nu ska ja försöka lite till;) sen kommer ju MAJSAN!! :) även hon har ju börjat blogga hihi... sooo long,

Kommentarer
Postat av: Marie

Alltid gott med Chipotle :D TAck för en härlig dag i värmen :D

2008-04-30 @ 01:57:28
URL: http://eiramin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0