duktig flicka:)

var en riktigt duktig flicka igår. fick faktiskt på mig springskorna direkt efter 'jobbet' o va ute o sprang i 40 minuter. inte helt illa tycker jag!! dessutom så fick jag gjort lite hopp o skutt här hemma o sen lite rumpövningar, situps och armträning. fiiiina grejor:)

o idag har jag fått gjort det mesta av veckorstädningen två trappor upp medans lillan sov. o nu iväll har jag varit på min photoshop klass. o till råga på allt detta poisitva har jag också hunnit bli klar med en av helgens uppgifter för skolan. fick satt mig direkt när jag kom hem ifrån klassen o har nu precis avslutat en av mina två filmrecensioner denna veckan. toppen!! kommer mycket grejor nu med skolan på slutet. många uppgifter och arbeten om ska vara inne nu o fyra veckor framåt. dessutom så kommer ju matte o carro för att hälsa på mig snart. vill ju inte ha en massa masssssssa grejor att pyssla med då heller. så det är ju bra- jag vet min plats och min sysslor denna helgen.. alltid något..

Always look on the bright side of life..... ;)

Nu ska jag pyssla vidare lite med småsaker o förbereda lite mer inför pluggandet imorgon.. sen blir det sängilisängen.

Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0