denna dagen ett liv

jaha ja. melker var en klok man;) så i denna dagens liv har jag vaknat klockan halv fem på morgonen, kunde inte sova. men fick titta lite på cleo. haha har fått med mig den serien hit på DVD kom jag på igår kväll- kunde inte låta bli att börja kolla. sen hann jag ju såklart somna en sväng lagom tills det var dags att gå upp o göra mig redo för skolan.. perfa ju! fick blir en iskall dusch för att komma till liv o sen en rask cykeltur mot plugget..

sen var det dags att cykla hemmåt o hämta lillan på dagis. sagt o gjort. fick hem henne efter lite tjat, hon hade inte tid riktigt med mig. lyckades visst komma MITT i leken. ajaj!! sen när vi kom hem var det naptime. o sen unnade vi oss att titta en kvart på micke o molle 2:an. har inte sett den innan. såå spännande:)) första filmen var min favvobok:) efter det blev det mellis o sen fotbollsröj i parken.

efter jobbet var det återigen dags att bestiga skolberget med hojjen. skulle bara kolla på film idag, så inget ansträngande.. nu måste jag dock säg att ögonen borde börja slokna snart.. ska bara kika på ett avsnitt cleo först;)

Ha det gott o ta vara på dagen:) Kramar

Kommentarer
Postat av: Storan

Hej Lillan!
Du har sommar... Vi har i alla fall vår!! Mmmmm, va fint det är nu! Vitsippor o annat jox syns överallt! Fint! Men finast är nog de japanska körsbärsträden.... Ahhhhh, så fina... Så rosa! De hade Chloe gillat! Thi hi!

Saknar dig.. Puss på dig

2008-04-16 @ 10:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0