tjillevippen..

jaha ja.. ännu en dag har passerat hos familjen von hoffman. vet inte om jag ska skratta eller gråta. vad gör man när barnet heeela tiden gör tvärs emot vad det borde göra? även om man ber dem göra tväremot gör de ändå det som är fel- kan det någon gång bli rätt med en trotsig treåring? sounds like I have had a great day? NOT really..

jaja, kanske bara så att det är dags att BITA ihop nu? hon ÄR ju ganska söt mest heela tiden. O jag jobbar faktiskt bara 8 dagar till med henne själv nu.. sen kommer den nya tjejen.. shit- fick själv lite panik nu. SNART SLUT!?

ännu mer dags att börja packa o rensa. men orka? NEJ!! måste köpa en resväska- eller två först. hade ju varit bra om jag va lite färdigpackad halvt om halvt när den nya tjejen kommer... dessutom åker vi till San Fransisco på road trip på fredag.. kanske dags att börja engagera sig? haha, mmm snaaaaart ska bara.. ;)

jaja nu är det faktiskt så att jag SKA BARA sätta mig ner o dricka en kopp kaffe- äta en delicato boll o lyssna på min bok. JAVISST!! :D jag sa delicatoboll o jag menar delicatoboll. Mumma- var ju på IKEA i lördags. o då kan man få tag i sånna fiiiiiiiina grejor;)

tjillevippen pom pom pom...


Kommentarer
Postat av: Marie (eiramin)

mmmm delicatoboll!!

Jag saknar dej!!

2008-07-09 @ 16:49:54
Postat av: Biggie & Svågge

Hej Lillan!

Här sitter vi nu i Holm - med mobilt bredband och läser dina ord från Amerika..Är det inte fantalusiskt så säg.. ;-)



Har druckit champange och skålat för att vi nu har lämnat lägenheten i stan! Nu bor vi officiellt i Holm! Från och med imorgon kommer Hallandsposten till Holm! Posten kommer från och med måndag, så imorgon får det bli en utflykt till staden! ;-)



Åh vilket djurliv här är... Vi hade en spindel på väggen SAMTIDIGT som det går en igelkott OCH en katt i trädgården... Ja du fattar ju... Det roliga var att vi båda släppte allt och tittade... Både katten och kotten bajjade... Fräscht.... ;-) Daniel menade att en svart katt i Holm skulle gå upp i rök... Ha ha ha ha ha!



Vi njuter och har det bra! Du är välkommen hit när du kommer hem! Danne erbjöd sig snabbare än få att ta disken idag (diskmaskin...)! Behöver jag ens nämna vad Daniels bästa kompis heter? Ha ha ha... Bosch...



Vi ser fram emot att ha dig här!!!!! Saaaaaaaaaaaknar dig!!!!!! Puss och kram!!!!! Älskar dig!!

2008-07-10 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0