starbucks

gotta love starbucks- starre:) Mmm ikväll har det blivit middag på something fishey o en starre på det, mumma.. dessutom hade vi snow white vid vårt bord till middagen idag. Chloe hade flörtat med pappa och fick gå ut i sin klänning- STOLT flicka gled upp på state street i "klackaskor" och vacker klänning idag kan jag lova!! 

idag är det till och med så att jag är väldigt lyckligt lottad o kan sleep in imon. har alltså typ sovmorgon till halv ett! måsr bra av sådant- inte dåligt. satsar på litta sol tror jag:)

har "flyttstädat" ikväll med. inte skiiiiit kul.

vad strävar man efter här i livet? sitter man någonsin ner utan o tänka på vad man ska göra här näst eller vad man skulle kunna gjort...?

10 dagar kvar nu tills jag åker. blir jobigt nu, allt känns som "sista gången". känns trist att tänka så. lovade mig själv att detta inte är sista strabucks. undra hur många man kan hinna med? o måste också hinnamed ett gäng chipoltle.. kanske kan bli en lunch där imorgon... åh. fiiina tanke. 

                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Biggie

Ta vara på tiden som är kvar! Och kom ihåg att det finns kvar - du kan alltid åka tillbaka!! Men njut så länge du är där! Sova kan du göra en annan gång! ;-)



Puss på dig

2008-07-17 @ 15:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0