kärringen..

jaha ja. detta har varit en mycket besvärlig dag. ni som vet- tantan, kärringen, satmaran har varit här uppe idag. GRR! kan bara inte förstå mig på henne- kan inte finnas någon som kan. men tror att jag gick med seger idag, MOT HENNE! woooow.. fick henne till och med att erkänna hennes fel minst TVÅ gånger. jag är stolt. o hoppas att detta typ var sista gången jag såg henne. men vet att det säkert händer nästa vecka.. men kan väl kanske hinna bygga upp psyket igen..

inatt kommer jennys familj, så imorgon blir det full fart- full aktivitet.. ska nana nu:)


Kommentarer
Postat av: Biggie

Andas in, andas ut... andas in, andas ut... Djupa andtag... Så ja! Duktig kicka! ;-) Lugn och fin...



Jag har förresten kollat - jag har inte fåret! Tur alltså! Ska in till stan på fredag och prova crocks och se vilken storlek jag vill ha! Du är så snäll så! Tänkte en grej till... Du vet de "ramarna" till tags (tror att det är making memories) du har (eller jag har det nu juh...) hjärtan, cirklar och rektangulära fomrer - finns det så att du kan köpa fler?? I give you money! De väger ju inte så mycket - och det verkade som om du hade plats? Annars får du skicka dem i de där kuverten du köpte! ;-)



Satt och pysslade igår.. Längtade efter dig ännu mer då... Tänk - vi kan sitta på vår altan och pyssla, lite vin, eller kanske en drink... Å pyssel! Sounds like a plan to me.. ;-) Eller?!



Idag och imorgon - sen är det semester!! Skööööönt!! Ses snart!!!!

Sköt om dig och hälsa så gott! Puss och kram

2008-07-16 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0