kamera..

joho.. jajamensan. då har shoppingplånboken varit igång igen på riktigt;) har fått inhandlat mig en ny liten söt BLÅ kamera. jag vet- lite oväntet- en BLÅ. meeen det fanns ingen annan. o jag fick en så bra deal. men tycker den är söt o gillar att det blev så oväntat hihi.. så fiin såå fin. dessutom fick jag handlat en ny lins till min stora kamera. en som komer mycket närmare. precis som jag velat ha. nu vill jaga bara ha en vidvinkel med. men man kan ju inte få ALLT samtidigt. så detta känns TOPPEN:) minstingen håller på att ladda sig nu- men snart klar.t hoppas jag hinner ut o leka lite innan mörkret faller...

annars idag har jag åkt "karamell" igen- karusell alltså. på HÄSTARNA! stora hästen. javisst. lite får man väl skämma bort henne nu när det inte är så många dagar kvar hihi. och sen hade vi lite picknick fika i solen. härligt!! 
 
ska ta o trycka i mig lite middag nu. sen blir det efterätt. jaha då. det finns faktiskt fortfrande delikatobollar kvar- tro det eller ej- jag har bara ätit EN. duktigt va? hoppas att mitt lilla pysselpaket jag beställt kommer imorgon. vill ju gärna se det i min hand innan SF. så hoppas hoppas hoppas. fick mejl om att det shippats redan i måndags tror jag så det borde ju i rimlighetens namn komma NU!

tjo o tjim..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0