hemm igen..

jaha ja. då var man hemma i svedala igen. hema i packnings o flytt kaoset! mamma säljer huset nu o allt och ingenting är packat. har ingen koll på något alls. så nu samtidigt som jag packade upp mina resväskor så packar jag samtidigt ner i kartonger o lådor plus att jag rensar i sånt som är packat. tjohooo!

fick i alla fall ett trevligt mottagande på stationen när jag klev av tåget. där stod hela familjen med ballonger o pipor, inte heeelt illa!! :)

har varit toppen väder sen jag kom hem. måste jag ju dock säga är ett stort plus:) just nu sitter jag på altanen i morgonsolen väntar på kaffeputtret. igår blev det till och med morgonprommenad i skogen med plockning av hallon. väldigt imonerad hur man kan få för sig o göra saker som man annars bara tänker.. nu blir det i alla fall lite sånt härligt gjort.

i morgon är det dax för jobbet igen. tjohoo. träffade en "tant" på stranden i måndags. kan inte säga att det känns som att jag varit borta något alls, aknske bara en månad eller så. men men sånt är livet. ida blir det stan o lite mer solning hoppas jag:)
 

Kommentarer
Postat av: Marie (eiramin)

Hoppas du har det bra där hemma. Du e saknad här ska du veta!

Pöss

2008-07-31 @ 02:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0