going to San Fransisco..

dags att praktisera lite inför den STORA hemresan. dags att packa en liiiiten väska för helgens roadtrip. tjo o tjim. men är MÄTT, har varit på outback o käkat baby back ribbs. Mumma:) o så en "starre" starbucks på det. fin grejor. sååå nu gäller det bara att ta tag i det där. ser föresten ut som att jag kissat ner mig för tillfället. haha, lyckades tippa hela kaffekoppen i knät i bilen.. smidigt? OJA, och liite aj! som tur var så var inte kaffet supervarmt som det brukar vara, tacka gudarna för det. då kanske vaxningen hade varit gjord på vissa kroppdelar denna månaden hehe...

som sagt då så beger vi oss till stora staden imonb. ska bli SUPER kul. vi är alla heeeelladdade:) hoppas på shopping! jaa faktiskt så har jag ju bestämt mig för att ha en extra väska.. så det så- liite shopping nu kan inte skada sååå värstans mycket faktiskt!! ;)

såå väskan kallar.. tjo o tjim- trevlig helg! njut av dagen, njut av livet. You only gonna live forever once!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0