flying jacob:)

när katten är borta dansar råttorna på bordet:) har lyxat rejält idag.. först när jag o chloe hade varit på terminens sista My Gym tyckte vi att det va läga o luncha på returang. mmm mumma sallad o chicken wrap på fresco. sen blev det ännu mer lyx- o vi smällde i oss en smoothie på vägen hem..

tro nu inte att partyt dog ut för det- bara att ladda om o värma upp för kvällens högtid- flygande jakob. mmm, jag o jenny har varit sugna på det länge länge men Brcok gillar inte det alls, tycker det är heeelt förskräckligt. men som sagt- när katten är borta dansar råttorna på bordet:) är proppmätt just nu kan jag lova... det bästa är att det finns kvar till lunch imon med- Just have to say- PERFA!!!

Jaja.. nu blir det väl sängen o önska matsmältningen all lycka:)


Kommentarer
Postat av: Stacken

Jag: Jag tror inte jag tycker om min katt längre.

Mimmi: Jo, det gör du visst.

Jag: Okej, 10 minuter per dag tycker jag om henne, men det räcker ju inte. Tänk dig själv om du skulle tycka om din pojkvän 10 minuter per dag, då skulle du ju kasta ut honom.

Mimmi: Ja, men det är ju så det är.

2008-07-01 @ 06:30:49
URL: http://stacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0