Caramell popcorn

jaha. det är sant. carmell smaksatta popcorn. popcron alltså heeelt täckta i kolasås. kan ni tänka er salta GOA poppe med kolasås på? Nej, det passar inte, stämmer inte alls. Bläää.. men vi var tvungna att prova hihi:P sagt o gjort men alltså ingen hitt alls. någon som är intresseard så tar jag med mig en paket hem- bara för att;) kan varna, de ser faktiskt ut som hjärnor.. veronicas kommentar till det hela- "skulle hellre köpa vanliga popcorn"... håller helt och hållet med!

annars så går mitt liv nu ut på att PACKA och konstigt nog att shoppa. hehe, går inte alls ihop med vad jag befarar, att jag inte får plats med allt hem. men kan INTE låta bli. måste bara liiiite;) hihi idag blev det en tunika, en topp, jeans, o två väskor plus mina "resväskor" då.. jag vet, det låter inte sunt alls. men såååå kul hihi..

kan verkligen inte fatta att jag ska åka. tänk att nästa vecka kommer jag inte alls vara här, inte ha chans att strosa runt o bara njuta.. drog med mig veronica på en chipotle idag. kanske var sista, kanske inte... hoppas INTE:) har inte gått upp på övriga året i vikt men lär lätt göra det nu denna veckan när jag bara helt enkelt måste äta typ allt en sista gång...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0