back in town

såå en helg har passerat.. o San Fransisco står kvar i säkerhet:P vilken mysig stad- helgillar den:) blev lite shopping o så- så klart. sen på lördagen var vi o kolla på fanny när hon spela golf i mini os. helt okej. gick i alla fall bra för en svensk tjej- tredje plats.. kom hem sent igårkväll/natt. så idag har det varit ganska så segt.

resten av veckan nu är det full fart framåt. imorgon kommer jennys syster med familj ner hit o åker tillbaka till Sverige på fredag. o på torsdag eftermiddag kommer veronica- min efterträdare. så ingen rast o ro nu inte. ikväll har jag fått rensat igenom det mesta av mina ägodelar o slängt o packat lite. har fått ihop en väska med bra vikt. sen får vi väl se om jag knaske börjar packa om- troligtvis haha... inte kan man väl packa mer än tio dagar innan o känna sig nöjd....?

nu ska jag ta o "trycka" i mig det sista av min nutella burk jag hittade i mina gömmor- dumt o lämna sådana godsaker:P

hej hopp..

Kommentarer
Postat av: Biggie

Hej Lillan!

Kul och höra att ni hade det bra i "San Fran"! Om jag känner dig rätt hinner du provpacka och packa om ett par gånger till! ;-)



Sitter på jobbet och räknar ner till semestern! Snart, snart, snart..... ;-) Om jag inte räknar idag är det bara två dagar kvar!! Jippi!



Ha en skön dag när du komer upp!

Puss och kram

2008-07-15 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0